Diese Website verwendet Cookies, um Ihr Surferlebnis zu verbessern. Durch die weitere Nutzung der Website stimmen Sie der Verwendung von Cookies zu.   Erfahren Sie mehr.
Zustimmen
Ich habe die Datenschutzerklärung zur Kenntnis genommen. Ich willige ein, dass die in E und L genannten Cookies zu Webanalyse- und Marketingzwecken gesetzt werden. Die Einwilligung kann ich jederzeit widerrufen. Weitere Informationen finden Sie in der   Datenschutzerklärung
Nicht Zustimmen Zustimmen
Service
26.09.2016

Bonus not received

Good morning, I have contacted the customer service but I have not received an answer yet.
When I subscribed the contract last year a bonus of 273 euro was provided. If I am not mistaking, until today I did not receive this bonus Could you please check and proceed with the payment of the bonus? Thank you in advance Kind Regards
7 Kommentare
2016-09-26T11:05:26Z
Montag, 26.09.2016 um 13:05 Uhr

Hello Miss Poscia,
thanks a lot for your question. Surely we will help you further. But therefore we need some more data from you. What is your contract number? It starts with a 2 and has twelve digits. 
We are looking forward to your answer.

Kind regards
Merle

2016-09-26T11:46:26Z
Montag, 26.09.2016 um 13:46 Uhr

232 xxx xxx xxx

2016-09-26T12:19:52Z
Montag, 26.09.2016 um 14:19 Uhr

Hello Miss Poscia,
thank you for your contract number. 
We are sorry that your invoice is not correct. We will correkt it until this week. Your new invoice will include your bonus.
Please be patient - you will receive it at latest in the next week.
We hope we could help you with this answer.

Best regards
Merle

2016-09-26T12:34:38Z
Montag, 26.09.2016 um 14:34 Uhr
Hallo,
thanks for your answer. The bonus will be paid directly on my bank account, it is correct?
Thanks and have a nice day.
Best Regards.
2016-09-26T12:44:36Z
Montag, 26.09.2016 um 14:44 Uhr

Your bonus will be include in your invoice. That means, that the bonus wil be offset against the outstanding claim. The difference we will pay directly on you bank account. 

Thanks - have a nice day too.
Kind regards
Merle

2016-10-07T08:20:37Z
Freitag, 07.10.2016 um 10:20 Uhr
Guten Tag,
until today I don’t have received the new invoice with the bonus.
Can you check again please?
Thanks and have a nice day.
Best regards
2016-10-07T09:13:34Z
Freitag, 07.10.2016 um 11:13 Uhr

Hello Ms Poscia,

we have now corrected your invoice. You can see the invoice in "Mein E.ON".

We hope that your request is settled to your satisfaction we wish you a nice weekend.
Kind regards
Jasmin

Beitrag kommentieren
Beitrag kommentieren
Hier können Sie Ihre Kommentierung eintragen. Achten Sie darauf, dass alle Inhalte in diesem Bereich öffentlich sind. Bitte posten Sie keine persönlichen Daten.
Hier können Sie Ihre Kommentierung eintragen. Achten Sie darauf, dass alle Inhalte in diesem Bereich öffentlich sind. Bitte posten Sie keine persönlichen Daten.

😄
Letzte Fragen